Laxhoppet

Fredagens tävling skulle man kunna sammanfatta med stolpe ut. Tintin hoppade hur fint som hellst i båda klasserna och var felfri i grunden trodde jag, men när jag red för omhoppning ringde klockan och jag hade tidsfel i båda klasserna!!!! Calle gjorde en toppenrunda i 1m.
Lördagen var jag fast besluten att inte få tidsfel så jag gick innanför på vissa ställen haha, det resulterade i att jag hade bland dom snabbaste grundomgångarna i alla fall.. i omhoppningen rev vi tyvär ett, men det räckte ändå till placering. calle gjorde en mycket bra runda dagens 110 slutade på 8 fel då vi var lite i obalans en linje kombination till oxer. Nästa helg blir det tävling i Lysekil.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0