iitala, bodanova, rörstrand...

I dag har jag varit med min mor och hennes väninna i lidköping. Var på Rörstrand. Shit vad jag handlade mer än jag hade tänkt. Först blev det två par skor :0 sen köpte jag minimuffinsformar och muggar från filippa k. sedan blev det även vinglas, boda nova. När vi skulle fika gick vi förbi en cervera och eftersom jag vill ha såna där bunkar som finns i olika färger. I trollhättan hade dom inte den färgen som jag vill ha, rosa så klart ;) men i lidköping hade dom det så då var jag ju tvungen att slå till. 
I da har jag även ätit den största glassen i mitt liv. Var på ett mysigt fik där dom gjorde superstora kulor, jag tog bara två kular, men den var ändå stor som ett hus. Ska lägga in en bild på glassen ;)
Nu ska jag och Johan titta på film, Marley & Jag
Bild på skorna jag köpte..   

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0