Nedräkningen har börjat..

"vi ska till falsterbo festivalen där ska jag skrika mig hes och vara full och galen"
Japp nu sticker vi snart till Falsterbo Horse Show. Jennie och  jag <3
Antingen åker vi på söndag kväll eller tidigt på måndag.
Har en massa saker man måste hinna med innan vi åker. Behöver ladda upp matförråd, gå till systemet, packa, fixa hästvakt, blondera håret och massa mer. Jaja det löser sig. Vi har ju min lilla söta röda "falsterbogrill" och min nyinköpta rosa strandstol= bästa köpet

Hopptränade med hästarna i går på gräsbanan. Det gick väldigt bra, Calle hoppade bana på 110-120cm och han hoppade bara bättre när det blev lite högre. Tintin hoppade bana på 120-130cm, var lite nonchalant i början och rev nått räcke, när han tycker det är för lågt (125cm) sen var han toppenfin och hoppade riktigt bra.

i morgon fyller mamma år så då ska vi ha lite myskalas för henne.
Nu ska jag till stallet och sen om jag hinner ska jag göra piroger att ta med till falsterbo och om jag hinner blondera håret.

pusshej


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag passar hästarna, de e luuugnt! =)

hehe, näe, hade ja vart du hade jag aldrig lämnat hästar i mitt våld =) Vad exakt e de du ska göra i falsterbo? Hyrt stuga bara eller e de nåt annat sköj som händer där?

2009-07-10 @ 15:13:09
URL: http://hjortmossegatan.blogspot.com
Postat av: Erika W

Vad kul att det går bra på träningen :D

Vi kommer nog inte till Falsterbo i år, vi åker till SM istället !

2009-07-10 @ 22:10:58
URL: http://erika-w.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0