Sista dagen på jobbet.

Sjönt i dag är sista dagen på jobbet, sen blir det semester eller ah jobb i falsterbo, men det är ju så kul så det blir som semester. Hoppas bara vädret är bra. Om det ska hålla på och regna är det inte så kul. Kommer så klart sakna Johan väldigt mycket när jag är där, men som tur är finns det ju telefon.

i går var jag en riktig matmor eller liknande. Jag gjorde piroger som jag och Jennie kan äta i falsterbo på lunch och som nattamat osv. sen bakade jag en stor silviakaka som vi ska äta i dag på mammas "kalas" och ta med som mellanmål i falsterbo, dock råkade jag ha i 175g smör istället för 2 dl vatten så den blev lite konstig i konsistensen. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0