Snart Semester..

Tillbaka på volvo då. Är min sista vecka nu innan jag slutar. Har ju blivit uppsagd :S
Men det ska bli skönt att sluta på fredag, få lite semester även om den inta vara länge för på måndag sticker jag och Jennie till falsterbo för att jobba (Ale Ridsports monter), kom gärna förbi! Blir så klart inte bara jobb, lär ju bli en hel del festande också, det hör ju liksom till falsterbo. Vi har lite små problem bara jag och jennie som vi måste lösa innan vi åker dit. hih.

Det löste sig med presenten till mamma i går i alla fall, fan vad gött jag hittade något som jag blev riktigt nöjd med, dock ett klädesplagg, men ändå bra! Johan var med och hjälpte till, tack älskling!

Sedan åkte jag och Johan och hämtade Jessica och Emma (johans och min fadderdotter, johans systerdotter) för att åka till MC donken. Emma fick sin första Happy Meal, hon var i och för sig inte så intresserad av hamburgaren och pomfritten, men äpplebitarna och mjölken slank ner. Hon åt även delar av locket på hamburgaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0