Vad ska man köpa till mamma?

Världens bästa mamma fyller 47 på fredag och jag har inte en aning om vad jag ska köpa.
Jag brukar alltid köpa kläder för det är ganska lätt. Jag och mamma har ty samma storlek eller ah om kläderna är lite stora för mig sitter dom perfa på mamma och vi gillar samma typ av kläder också, eller ah vi vet vad respektive av oss gillar. Ganska bra faktiskt!
Men den här gånden ville jag köpa något annat till henne, något annorlunda. Kanske en ridhjälm.. vad glad hon skulle bli. (not!!) får ju jaga upp henne på hästana för att hon ska rida, men väl uppe på hästen så trivs hon allt.
Hmm får funder på det där med presenten lite mer tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0