Äta kakan och ha den kvar?

Min nya kvällsvana.. Att skriva en rad om vad jag har gjort varje dag. Nu när min man är i norge på veckorna och jag inte har någon att berätta vad jag har gjort så är det ganska mysigt att skriva ner det här. Har iochförsig blivit en vana att prata med Jennie varje kväll och ventilera om saker vi funderar på. Men det är ändå kul att ha det nedskrivet så att man kan läsa det vid ett senare tillfälle. I helgen bär det äntligen av till stockholm med Johan. Längtar! Ska bli sjukt mysigt att göra något bara vi <3 Bo på hotel två nätter och äta god mat. Vardagslyx som vi förtjänar. I dag blev det bara en sväng med Ebba. Elin red på Tintin och Evelina på Fibbe och Angelica på Cenzita. Så det var ändå många hästar som blev motionerade. Jennie kom också förbi en sväng och bjöd på kladdkaka. Mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0