Bröllop

Vilken dag. Började med att Åsa hämtade mig hemma och så åkte vi till velanda för jag skulle hjälpa henne lite med hoppningen. Gick kalas!
Sen åkte vi vidare till björnsgården där vi började med fika. Jennie kände kaffelukten och var snart på plats. Blev en sväng på Catullus och Tintin.
När stallet var klart hetsade vi till Överby för slarvjennie hade tappat bort sin vita skjorta och den skulle hon komma att behöva senare under dagen så det var bara att casha upp och köpa en ny.
Under tiden vi letade skjorta hittade jag supersöta ungsfasta rosa hjärtanformar som jag inte kunde låta bli att köpa.

Vidare till grästorp och hälsa så Jennies pappa och fixa iordning oss inför kvällens bröllop som vi skulle servera på. Bröllotet gick kanon och vi fick en massa beröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0