Knäckebufé

I går var Jennie och hennes vän Jim här på kvällsfika. Jennie var hungrig som vanligt så det blev the och knäckebufé. Till efterrätt blev det bullar. Det var mysigt att få lite sällskap såhär på en vardag när min man är i norge.
När dom hade åkt pratade jag lite med Sofia på scype. Saknar dig vännen!

Blev inte många timmar sömn innan det var dags att hämta Johan och Anders på torp. Eftersom kylaren på Anders bil gått sönder och inte gick och laga fick dom ta bussen hem och snäll som man är erbjöd jag mig att hämta dom. Vad som inte var lika snällt var att jag försov mig och vaknade av att Johan ringde för att dom var framme i uddevalla. Ops.. Var alltså bara att kasta på dig kläderna och iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0