Mysmorgon

Jag och Madde började dagen med att kolla på första Twilight-filmen. Madde har inte sett dem och jag hävdade starkt att hon missat något och hon höll efter några minuter in i filmen med. Han är ju såå gullig ;) hehe



Eftersom det hade verit minugrader på natten och paddocken fortfarande var hård åkte vi en sväng till Överby innan vi åkte till stallet. Jag fick köpt både nya skor (igen) och ny klocka. Blev även två linnen och så provade jag ett par shorts på MQ som jag någ får åka och köpa snart.

Dom vänstra köptes i dag och dom högra förra veckan. Grymt snygga skor!

I stallet red vi två hästar var och grejade lite annat innan vi for hem och skyndade oss att fixa iordning oss för att dra vidare till Julias place och förfesta lite där. Blev ingen utgång för oss inte, istället åkte vi hem till mig och kollade andra Twilight-filmen. Nu är Madde fast, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0