On road (igen)

Vet inte vad som hände med mitt senaste inlägg men texten försvann i alla fall och bara bilden som syns. Jaja, det jag skrev var att vi än en gång är på väg till Stockholm. Har blivit några vändor dit senaste månaderna :) men jag gillart. Nu har min bilkåta pojkvän hittat en bil som han är intresserad av.

Efter jobbet hann jag ut en sväng till stallet och fick mysa lite med min lilla gosefölis. Han är världens goaste min Ebbe. <3

Har för övrigt haft en rolig vecka på jobbet (det brukar jag ha) med kundbesök och olika problem som skall lösas. Det är ju sa klart inte kul med problem men det är väldigt spännande att försöka lösa dem. Man lär sig sjukt mycket under tiden man försöka hitta olika möjligheter till lösningar och pratar med folk inom olika områden. Nu håller jag tex på att kollar på ett jobb med en annan tillverkningsmetod än vad vi är vana vid. Så då får man prata med dom som är experter på ämnet i stället. Älskar när det är full fart med nya projekt och mycket som skall göras. Men nu är det helg så nu ska jag inte prata jobb mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0