Göteborg Horse Show

Efter skåne släppte mamma av mig på scandinavium för en helg på göteborg horse show. Torsdag hoppade jag in några timmar på Ale Ridsport och sen blev det mässa och show med kusinerna. Kvällen slutade hemma hos Madde. Vi fick skjuts av shuttle servise hem :)
Fredag och lördag blev det jobb på Ale Ridsport för hela slanten.
Söndag var jag ledig för att spendera hela dagen med att titta på fina hästar och bli inspirerad till tusen. Blev mer shoppat än jag hade tänkt:

* Termotäcke till Tintin
* Rambo ridtäcke till Tintin
*Kingsland jack
*Prestige bomberjacka
*Kingsland piké
*Z-täcke schabrak
*Sporrar (kula som rullar)
*Riskudde
och lite andra småsaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0