Snö?

I går var det snö och i dag är den borta. För min del gör det ingenting alls. Jag är inte så noga med snö, bättre med plusgrader och regn för då kan man rida i paddocken. Jag och Elin fick oss i alla fall en tur i snön med Fee och Catullus i går, sen fick Tintin och Clara en skrittpromenad. I dag red vi samma hästar, skillnaden var att snön var borta och det var lite för blött på gärdet. Fick iallafall bli debutritten på i dag. skulle ju bara skritta en sväng så det blev barbacka. Hmm Tintin blev glad och en bit ut på gärdet slängde han mig i marken (hoppas inte Angelica läser min blogg nu för då måste jag baka tårta, fast hon har ju en som väntas så då får vi väl baka tillsammans i så fall.). Tintin tänkte ju inte stanna och kolla så jag var okey direkt efter min flygtur utan han satta full fart iväg. Som tur är springer han inte så långt, ett varv runt mig och sen hem till kompisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0