Spontanutgång

Den här helgen blev vigd åt hästarna då deras vårdnadshavare drog en sväng till Deutschland för att hämta hem ännu en häst. Spenderade hela dagen fram till 3 i stallet med Elin, sen hem till mamma och äta. Å det är så skönt att komma hem till mamma och maten är serverad!! Lyx :) sen var det tillbaka till stallet igen och ta in dom små liven och langa fram kraftfoder. Snälla kenneth erbjöd sig att ge dom kvällshöt så jag bara portionerade ut det. Skönt att komma hem till 7 i alla fall.

Så eftersom jag slapp åka och kvällsfodra så blev det en spontanutgång med Jennie och Alexandra. Först till buddys och käka och sen vidare till lipz för att kolla nya "bubblan". Så klart var det nykter utegång (eftersom jag ska upp och ge hästarna och tävla i morgon) som slutade med att jag tappat bort min "jacklapp" när vi skulle gå (kl 12). Kul att behöva vänta till två när dom stänger för att få den. Men den snälla killen i garderoben fixade mot signalement på vad som låg i jackan och att vi visste att det var nummerlappen innan Jennies nummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0