Otroligt och helt fantastiskt

Dagen började som vilken dag som helst, men slutade inte som någon annan..
Jag hade varit i stallet och ridit två hästar och hade lite bråttom iväg så jag frågade om Mats kunde ge Ebba och Clara kvällsmat nere på allmäningen. Eftersom Ebba hade 16 dagar kvar till beräknad fölning och inte visade några täcken på att det var dags att föla dagen innan så tänkte jag inte på det. Men vid 22.00 ringde Mats och berättade det otroliga. I hagen med Ebba stod en lite fölis.
Det tog inte många minuter innan jag var i hagen hos dem båda.  En sjukt söt hingst blev det.
Fölis 1 dag gammal

3 dagar gammal. När det blåser kallt är det gott med ett täcke!

En vecka gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0