En veck går fort!

Nu är det snart helg igen. Sjukt vad fort veckorna går. Den här helgen ska bli så roligt. För det första kommer Madde, min saknade vän från Göteborg och hälsar på och sover hos mig, sen ska jag tävla med Clara, Cenzita och Catullus och sen ska förhoppningsvis Carmen trycka ut sin lilla fölis :) (världens längsta mening?)

I dag har det varit sjukt fint väder. Är underbart att hålla på med hästar när det är så här :) Har Bara ridit en häst i dag, skulle skynda mig hem för en gångs skull. I går var vi på löshoppning med Ninjo och Zini igen och dom skötte sig bra, dock var underlaget Inge vidare så var lite besviken.
Just det en annan kul sak är att jag galopperade på Ninjo för första gången i måndags. Gick hur bra som hellst. Två varv i varje varv utan avbrott.
En annan kul sak är att min kusin var hemma och tränade hos oss i tisdags och det gick superbra! Allt som jag tjatat om hade sjunkit in! Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0