Fölis

Orolig för min lilla bäbis som växer så det knakar. Dessvärre verkar det som han börjar röta ut sig för mycket i bakkotorna. Han har stor aptit och äter gärna av mammas mat, så nu får vi hänga krubban så han inte når så hoppas jag på att det ska bli bättre snart.

Annars fortsätter planeringen inför husköpet. I tisdags var besiktningsmannen där och kollade huset. Han tyckte det såg bra ut, så hoppas vi gjort ett bra köp :) på fredag ska vi till banken och förbereda för betalningen. Fönster och altandörrar är beställda och kommer v 47 (!)
Jag och Johan har rensat vinden och källarförrådet, slängt massa grejer och kört resten till förråd.

I dag stod målning av garderobsdörrar i lgh på schemat. Fick även målat första lagret på ramarna jag köpte på PB home. Bild efter kommer när dom är klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0