Gym och mat

Ställde mig på bandet i dag med målet att öka hastigheten något igen. I dag ställde jag på 12km/h och tänkte att jag skulle springa 15min i den hastigheten. Men när jag kom dit kände jag att jag klarar lite till så tänkte 5 min till. Och när jag sprungit drygt 20 min kom Matilda Bennhage och ställde sig bredvid så då var det bara att springa vidare. Efter 25 min sänkte jag hastigheten till 10km/h och efter drygt 5min till sänkte jag till gåhastighet. Bandet stannade på 6,6km i alla fall. Mycket roligare att springa längre om man har någon att prata med. Sedan körde vi lite mage innan det var dags för mig att göra mig klar för middag med Anna ochJennie på butlers. Provade deras nya mexikanska meny. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0