Fredag!

Äntligen fredag. Jennie hämtade mig direkt efter jobbet kl 12! Är nog första fredan jag inte jobbar över på säkert 1 år (mer?). Så åkte vi hem till henne och käkade lunch och dracks kaffe. Sedan begav vi oss mot gymmet. Körde att gött pass med chins och dips och en massa mage. Grymt gött pass som kändes efteråt. 
Avslutade med fredagsbastu. 

Kanelbullens dag betyder att jag måste bjuda på bullar. Sagt och gjort åkte vi förbi hos mig före vi åkte till Ebbe för att kolla till honom och Cardigan. 
Därefter åkte vi ut till nossebro för att hälsa på Krookan som är hemma och hälsar på. Himla mysig fredag med träning, ponnyridning och tacos med fina vänner! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0