Goe dag

I dag blev det gym med min trogna träningskamrat. Mage och armar fick sig en omgång. Under passet tog både jag och Jennie av oss våra ringar och när vi var klara gick vi glatt till omklädningsrummet för lite bastning. Självklart kom vi inte ihåg ringarna utan paniken uppstod när vi bastat klart och jag märkte att jag inte hade mina ringar på mig. Jennie drog löpet och som tur var (fredag den 13) så låg ringarna kvar! 

När pulsen hade lagt sig åkte vi till Överby. Eftersom vi har tränat duktigt nu i 1 vecka och 1 dag tyckte vi att vi var värda att handla lite. Nya träningslinnen och en ny väska fick jag köpt. Byxorna på bilden är jag sjukt sugen på, men inte köpt.. Än.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0