Gymsöndag

Blev en tidig morgon på gymmet med brorsan i dag. Inte en bil på parkeringen när vi kom.
Körde bänkpress. Först med stången sedan + 5kg 12 rep. Sedan +10, men det var gör tungt. Körde 4rep och fick hjälp med de 2 sista av brorsan. Mycket teknikträning i dag. Sedan körde vi hantelpress halvsittande värmde upp med 5kg i varje sedan 7,5kg, 10kg och slutligen 8kg som kändes lagom. 10kg i varje hantel klarade jag knappt någon själv. Körde även benböj med skivstång på axlarna. Körde stång +10 sedan + 20 och slutligen + 30. Försökte köra 10 rep per vikt, men när totalen var 50 klarade jag bara 6 rep. Provade även någon annan maskin för axlar/bröst, men nu vet jag vilka vikter jag körde när jag började träna så får vi se vart jag är om några månader. 😝


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0