Sportlife?

Japp, jag har skaffat gymkort, så nu ska här tränas. Torsdag var Jennie och jag på bodypump och i fredags blev det en halvtimme på crosstrainer och en halvtimme på löpbandet + lite brutalbänk. Efter träningen hade vi knytis i bastun. Efter två dagars tränande var vi värda lite vin och mys på kvällen.

I går var det träning med Chester och Roza på laxgården. Båda hästarna var fina och ridbara. Mysig träning med fika efter i det fina vädret. Jennie var fortfarande med!
Tillbaka hemma fick det blir lite mer fika, Jessica och Emma kom på besök.

På kvällen åkte jag och Emma en till Jennie och Markus och åt tacos.

I dag har jag och Emma varit i stallet och ridit toticki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0