Ryggskott

Börjar dagen med att åka till tippen med lasset vi hämtade i mormor och morfars hus. När vi var näst intill klara hände något med min rygg som inte var skönt. Förstod senare att det var ryggskott jag fått. 
Jag och Johan åkte till torp och med hjälp av Toni lastade vi skåpet som Helena och David köpt av oss. Tillbaka på torp började jag måla det gröna vid entrén. Åsa var förbi med Alexandra och hälsade på. Sedan fick vi kasta oss iväg till PB Home för Lisa hade hittat ett skåp som kanske skulle passat oss. Det hann dock säljas innan vi hann dit. 
Johan har fixat med småpill och torkat av i badrummen! 
Ett annat skåp vi tittade på. Dock för stort. 

Johan och Toni lämnade tillbaka ställning som vi lånat och köpte med go fika. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0